Jonna Lidström.

Älsklingar.

Publicerad 2014-05-01 16:27:19 i Blandat,

Just i detta nu sitter jag och snörvlar och snyter mig för fulla muggar med lite febrig och seg kropp. Vilken tur att man är ledig idag så man får tid att kurera sig.
 
Men förra helgen var jag och sov över hos min syster och hennes familj. Alltså dem ungarna är ju helt underbara (trots att de smittar ner en ibland, haha)
 
Vi hade en mysig helg med världens skönaste väder som innebar sol i bikini, promenad, grillning, studsmattehoppning, kubb och badmintonspel, fika vid Öhrs lantcafé och annat gött. Vi kollade även in den mest spännande film jag någonsin sett på kvällen så vi alla fick lite svårt att somna haha. Prisoners heter den om ni är sugna på spänning!
 
 
 
Fredagen tillbringades med denna snygging vid en fotbollsplan i kvällssolen :)
 
 
En fantastisk helg var det att lägga i minnet. Nu ska jag fortsätta med min vila i soffan och invänta mannen från jobbet, sen ska vi göra hemmagjorda hamburgare. Mums!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela