Jonna Lidström.

Today is Semestern!

Publicerad 2014-06-30 21:47:15 i Blandat,

Idag vaknade jag upp med den här texten.. :) 



 
 
Nu har den börjat och jag njuter av varje sekund! För mig gör det inget att det inte är klarblå himmel för tillfället. Det är ju alldeles perfekt då att vara inne, tända massa ljus och kolla på en film t.ex. Elller gå och fika på något helt magiskt mysigt ställe. Att gå på friskis-pass är också perfekt en mulen dag. 
 
Det har jag bland annat gjort idag, gått på ett träningspass. Det var helt fullt på passet, fler som tänker samma sak förmodligen :)
 
Men på lördag bär det av till den magiska ön lite söderut i landet. Härligt! 
Fram tills dess ska vi hinna få fint besök av familj, träffa lite vänner och dricka kaffe hos mormor&morfar. Tror det kommer bli en härlig vecka!
 
Förresten smygstartade vi semestern lite i helgen och sov över i Växjö hos min syster. Där blev vi bortskämda med mycket god mat och vi fikade även på fantastiska lantcaféet i Öhr.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela