Jonna Lidström.

Sommartider.

Publicerad 2014-06-22 19:52:00 i Blandat,

Även att jag inte har semester än riktigt så känns det som att man njuter riktigt mycket varje dag ändå av tiden som är just nu. Det är ljusa morgnar och ljusa kvällar. Dagar som aldrig tar slut. 

Håret har fått lite mörkare nyans nu också och det var på tiden! Det bleks ändå så mycket på sommaren och till slut blir det orangebrunt om jag inte färgar det.
 


I onsdags kväll åkte jag till Vaggeryd med S och mina svärföräldrar för att kolla på trav. Det vimlade av folk denna ljumma sommarkväll.
 
 
Kvällen efter det åkte vi hem till mina föräldrar och firade min kära mor lite före sin födelsedag. 
Det firades med tårta, massa paket och mycket kärlek!
 
 
Sedan var det då alltså dags för midsommar med allt vad det innebär :)
 
 
Vi träffades på förmiddagen och körde lite femkamp för att sedan käka midsommarlunch.
Kvällen avslutades hemma hos en av vännerna med grillat och jordgubbstårta enligt tradition. 





 
Tack för denna helgen alla inblandade :) 5 dagar kvar att jobba till semestern. WIHOOO!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela