Jonna Lidström.

Ön i mitt hjärta.

Publicerad 2014-07-09 19:49:11 i Blandat,

Bästa låten just nu är utan tvekan:
https://www.youtube.com/watch?v=qBB-HusEtps
 
Slå mig hårt i ansiktet heter den och jag kan inte sluta lyssna haha...Lite härlig text tycker jag :)
 
Som sagt, på ön njuter vi till fullo med grillkvällar, solnedgångar, mat, promenader m.m
Igår hade vi mormor och morfar här på besök och vi passade på att åka på en marknad och strosa. 
Solen var väldigt het och vi fick gå in på ett glasscafé och ta skydd från värmen en stund, men annars var det väldigt härligt!
 








Ikväll är mamma och pappa iväg på restaurang med några andra så då passade vi på att beställa pizza och snart blir det en film och glass. Är det semester så är det :)
 
 



 
 
Ha en skön kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela