Jonna Lidström.

Vintrigt.

Publicerad 2014-01-15 22:25:05 i Blandat,

Idag blev det lite spontant besök i lilla hemstaden. Jag skulle fått upp min syster hit och vi skulle färgat håret på henne och tränat på Friskis m.m.... Men istället så åkte jag till henne och min kära mor, som också var ledig idag. 
 
Det blev en fika hos mormor och morfar och en snabbtitt i min kusins nya, fina boende :) 
Eftersom solen tittade fram så fick det bli en härlig långrunda i naturen och den vackra vintervärlden som kommit fram nu. I solen blir allt så vackert!
 
 
 
 
Sen blev jag bjuden på sjukt god mat och fruktsallad ... en riktig vardagslyx!
Love you guys <3 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-16 21:32:29

Love you too😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela