Jonna Lidström.

Utrensat!

Publicerad 2014-01-12 22:16:00 i Blandat,

 Nu har minsta lilla spår av julen dammsugits upp. Det var riktigt kämpigt att såga ner granen och SÅ barrigt det blev! Men som sagt nu är allt borta och då kom ju snön tyvärr. Visst är det mysigt men man hade ju så gärna haft snön till jul. Wellwell, bättre kanske att få lite vit början på året istället för grått och regnigt :)
 
Lite piff i hemmet.
 
 
Igår gjorde jag min livs första pulled pork, en fläskkarrégryta som ska koka 5 timmar och sen drar man isär köttet. Man blandar det med vätskan man kokat det med så blir det riktigt saftigt och gott.
 
 
 
Kvällen avslutades på topp med Hobbit 2 och snygga 3D-brillor! Vi var rätt tidiga, men sen fylldes stora salongen på med folk.. så det var inte så ödsligt som det ser ut :)
 
 
 
Vad jag älskar min fina fästman! 
 
Ha nu en underbar vecka allihop :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela