Jonna Lidström.

Hockey.

Publicerad 2014-01-20 21:40:35 i Blandat,

Helgerna går alltid supersnabbt, och denna gjorde också det. Men det var en riktig toppenhelg  :)
I fredags var jag och sambon på bio med ett härligt gäng vänner, vi såg Hundraåringen, käkade mat på stan och sedan lite kaffe hos oss tills det slog om till lördag. 

Efter lite härlig och go sömn gick jag sedan till jobbet och hade en kul dag med fina kunder! Det är så roligt att ha en dag inbokad med stamkunder, man känner sig lite extra viktig på något sätt! 
 
På kvällen mötte jag upp kollegorna för en kväll i en loge med VIP-platser till Hv71s möte med Brynäs. Tyvärr slutade matchen med förlust i straffar, men det var ändå riktigt grymma platser och en spännande match!
 
 
 
Nu laddar jag för en grymt bra vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela