Jonna Lidström.

Family time.

Publicerad 2014-01-27 21:19:08 i Blandat,

Helgen började jag med ett skivstångspass på Friskis. Det var ett underbart sätt att börja helgens ledighet!
Sedan fick jag skjuts till familjen med ett par vänner hem och sen kom min sambo lite senare på kvällen efter jobbet. 

Vi hade en mysig dag med fikastund och en rörlig stund ute i den lilla snön som fanns. Man kan faktiskt åka pulka på mindre snö än man tror ;) Och tycka att det är väldigt roligt till och med!
 
 
 
 
 
Lite senare kom lite fina människor ur släkten och vi gratulerade min svåger Aron som fyllde år. Det blir numera fullt ös när vi ses allihop. Särskilt med två småttingar och en hund också :)
 
 
 
Förresten.... NU har vi bokat.... 
 
 
Wihooooo! Så den åker vi på i april och tillbringar en härlig helg med S syskon, med familjer i Stockholm. Det kommer bli toppen. Hoppas på lite vårig värme då också :)
 
God kväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela