Jonna Lidström.

Back to basics!

Publicerad 2014-01-12 21:35:25 i Blandat,

Denna vecka har jag kommit in i alla rutiner igen och det känns riktigt bra faktiskt!
Jag har just i detta nu så sjukt ont i varenda muskel i kroppen. Jag har kört 3 hårda pass på Friskis denna veckan och det märks att inte mycket muskler fanns kvar haha. Men det är så oerhört skönt att vara igång med träningen igen!
 
Det har verkligen varit en underbar vecka och jag började den i Växjö. I måndags fick jag lite kvalitetstid med min älskade systerdotter och vi gick på bio, självaste Emil i Lönneberga.
 
Mitt fina busfrö!!
 
 
 
Jag har hunnit med fina vänner. Lite tjejmys hos Helena i torsdags, vi fick supergoda scones och sedan hallonpaj till fika. Lycka! Marie är så fin i sin lilla bebisbula också, endast
12 veckor kvar till det stora datumet!
 
 
 
I fredags åkte jag till en annan fin vän för lite catch up, det var längesen vi sågs! Jag bjöds på god pizza och fika! Livet är fort kort för att skippa godsaker!!
 
 
 
Helgens andra aktiviteter kommer i nästa inlägg :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela