Jonna Lidström.

Vårpirr.

Publicerad 2014-02-11 21:08:00 i Blandat,

Idag kändes det verkligen vilken skillnad det är på ljuset på morgonen. Jag brukar väl äta frukost runt halv åtta, åtta och idag var det i princip ljust då och det gjorde mig tusen gånger piggare.
Man ville typ öppna fönstret och lyssna efter fåglar och verkligen ladda massa energi för dagen. 
Jag älsker LJUS!!! 
 
Imorgon är jag ledig och har lite ärenden att fixa, tvätta, träna och lite annat. Men jag ska tillåta mig att njuta av en god semla ute i friska luften och verkligen va i nuet. Det är sjukt viktigt att man stannar upp ibland och bara funderar på vad man har i livet att vara tacksam för. 
 
Jag är tacksam för min älskade kille, min underbara familj, fantastiska vänner, härligt jobb och ett bröllop på gång. Love it!
 
Tulpaner och blåbärsris är vår för mig!
 
 
 
Resten av min vecka och helgen som var var toppen! Bland annat träffade jag mina underbara tjejkompisar
på en härlig kvällsfika hemma hos mig.
I helgen hade vi mysigt hos svärföräldrarna och fick gosa med simons syskonbarn, träffa vänner både i fredags och lördags kväll. Fantastico!!
 
Bild som förklarar fredagskvällen då vi blev bjudna på mat av min goa syster och fina kille, lite tända ljus på det och mjölkchoklad. Jag säger bara MUMS!
 
 
Härliga tjejerna!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela