Jonna Lidström.

SURPRISE

Publicerad 2014-08-14 21:06:07 i Blandat,

Det fick vi i lördags kan man säga. 
 
Jag fick gå runt med en skylt där det stod, "äntligen är jag en mamma i högklackat" och en liten docka i en dockvagn som jag tiggde pengar till.
Jag fick pröva på en slags zumba-dans i en superhäftig danslokal också och på eftermiddagen åkte vi alla tjejer på ett litet mini-spa. Där badade vi jacuzzi, badade bastu, gjorde fotbad och andra härligheter. Jag fick en ansiktsbehandling också och det var helt fantastiskt! Vilka vänner jag har!
 
Eftermiddagen tillbringades med att ta en massa selfies (bilder på mig själv) ihop med andra särskilda grejer. Bla en polis, en häst, korvgubbe osv. Hahah.. kändes ändå helt okej att gå runt i denna trånga dräkt. Man vande sig till slut ;) Lite ovant var det väl att folk vände sig om efter mig, ville ta kort ihop med mig osv ;) Men bra sätt att få lite uppmärksamhet att gå runt i en riktigt tight leoparddräkt. Ett hett tips! ;)
 
Tack finaste tjejer för denna härliga dag!!
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela