Jonna Lidström.

Ny period.

Publicerad 2014-08-18 09:01:45 i Blandat,

Idag känns det verkligen som om att sommaren börjar lida mot sitt slut. Det är 13 grader och regn ute, skolan börjar denna veckan för många och kickar igång med en härlig hösttermin. 
 
Själv har jag hunnit göra lite sånt där "höstpyssel" i helgen, sånt man inte gör så mycket på sommaren. Jag har kokat lingonsylt, varit ute på blåbärs/hallonjakt, gjort hemmagjord müsli, suttit inne på café och fikat i flera timmar med mera.
 
Tänker tillbaka på sommaren och inser att den har varit fantastisk och riktigt lång i år på något sätt. Jag minns särskilt en kväll för ett par veckor sedan. Jag hade börjat jobba igen och det var en såndär svettig 30 graders högsommardag vilket innebar att kvällen blev helt ljummen. Jag och Simon gick ner till vätterstranden på en kvällspromenad och det var säkert 25 grader även att klockan var 22.00. Nere vid vattnet satt det folk överallt och grillade, barnen lekte och det kändes som om vi var utomlands.
Så tänkte jag att detta måste man komma ihåg när det börjar bli mörkt och ruggigt i detta land.
Sims tog även ett kvällsdopp med för att svalka sig lite :) 
 
 
 
 
Nu är det 26 dagar kvar till "The big day", wihoo!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela