Jonna Lidström.

Serier.

Publicerad 2014-04-10 11:33:32 i Blandat,

Vad är väl så fantastiskt som när man hittar en ny serie att följa som man verkligen tycker om. 
Nu är jag helt inne på en riktigt bra, lite tjejig serie, med grym musik i som heter Nashville.
 
Ett hett tips för alla som gillar lite drama, skratt och countrypop typ.. haha. 
Finns att streama på swefilmer.com
 
 
Nu längtar jag såklart till påsken och den närmar sig med stormsteg! Igår laddade jag och Simon upp med att köpa påskägg och påskliljor. Sen pyntade vi lite med vita fjädrar och gjorde lite påskfint. Man får ta varje tillfälle man kan för att pynta hemmet ;)
 
Snart kommer uppdatering från förra helgen. Men allt jag kan säga är att musikalen Flashdance var HELT fantastisk, jag tror alla vi sex som var på den fick tårar i ögonen någon gång och man blev sjukt berörd av musiken och dansarna. Musikal är definitivt något som det får bli mer av framöver! 
 
Ha en fin torsdag!
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2014-04-11 11:58:50

Alltså, varför introducerade du den för mig!? Jag ser ju minst 2 avsnitt om dagen nu.. beroendeframkallande!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela