Jonna Lidström.

Finfina helg.

Publicerad 2013-09-29 20:18:19 i Blandat,

Nu är det härligt höstigt och mysigt ute och jag har haft en skön helg med godingar.

Fikastund med härliga vänner igår efter jobbet.



Idag har jag träffat jag storasyster och barnen på en heldag av härligt häng!

Vi började med en utflykt till stadsparken, vi fikade, kollade på djur och lekte i lekparken.
Lowa och Malte fick även träffa Maries lilla Juni för första gången :)


Nu blir det Sons of anarchy i soffan med min älskling!




Kommentarer

Postat av: Fille

Publicerad 2013-09-30 22:04:46

Ser verkligen hur mysigt ut som helst! :)
Jag kunde lägga upp filmen på Malte genom att bifoga en film istället för kort bara. Vet dock inte hur det funkar på blogg.se!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela