Jonna Lidström.

Äntligen!

Publicerad 2013-09-23 21:03:01 i Blandat,

Vilken härlig helg jag har bakom mig! Den bästa på länge :)

Det är så värdefullt med härliga människor runt omkring sig, det värdesätter jag verkligen.
I fredags träffade jag mina kollegor på after work, mat på soya och lite fniss och häng efter det.

I lördags åkte jag bl.a med den här vackra damen till Växjö


4års-kalas för den här busiga damen!


Coolaste tårtan, Barbie-stylad av mormor och moster Fille


Paketöppning och denna prinsessklänningen gillades av damen :)


Goaste 1-åringen höll sig i skinnet


Vilken stor och härlig familj jag har, älskar er allihop hur mycket som helst!

 

Kommentarer

Postat av: Fille

Publicerad 2013-09-24 12:41:25

Älskar dig också, du underbara människa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela