Jonna Lidström.

Österlen.

Publicerad 2013-10-08 20:46:08 i Blandat,

Nu har en ny härlig höstvecka tagit fart och jag är taggad!
I helgen har jag varit nere i Skåne på vackra Österlen. 

Jag var med min sambos familj och firade lite födelsedagar och ett långt äktenskap :)
Vi bodde på ett vackert pensionat med utsikt över rofyllda ängar





Vi var även på Kiviks musteri och handlade enormt goda äpplen, äppelmust och olika cider. 
Perfekt säsong för äpplen nu och därför kunde vi kolla in alla vackra äppelträd med olika äppelsorter också!

Maten var fantastisk på det här stället! Nybakad ljummen äppelkaka och kaffe när vi kom, 3-rätters på kvällen och en lyxig frukost med nybakat bröd, hemgjord musli och massa bär på söndagen.

Underbart att man fick vara med en sådan fantastisk helg!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela