Jonna Lidström.

Mörker

Publicerad 2013-10-22 22:05:00 i Blandat,

Ja men det är så möööörkt ute! Man märker verkligen vad det påverkar en. Jobbar man 8 timmar mitt på dagen och slutar efter 18 så ser man inte mycket solljus direkt.. Det får bli en snabbis ut i friska luften på lunchen man får 10 min dagsljus. 

Ikväll tog jag hand om min kära fästman och gjorde en kladdkaka till honom för han är så duktig och pluggar HÅRT! Den såg inte riktigt ut såhär men riktigt god blev den faktiskt.




Sedan måste jag tipsa om en till låt fast med en kille som heter PHIL WICKHAM.
Hela hans skiva har släppts och finns på youtube och spotify, The Ascension heter skivan.
Denna låten heter THIRST, klicka på länken nedan:
 
http://www.youtube.com/watch?v=mjqZsdLEK-o


Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela