Jonna Lidström.

Sunday.

Publicerad 2013-11-28 08:15:25 i Blandat,

I söndags kom min storasyster hit med sin familj och vi hade en mysig eftermiddag och kväll. Jag fixade till dem lite i håret, vi fikade och vi åt och lekte. Superhärligt!
 
Det var ju en så skön dag också, och jag hann vara ute och gå i solen på förmiddagen. Det vill jag gärna ha mer av, soliga, sköna söndagar. Det är då man hinner vila upp sig efter en stressig vecka. 
 
 
 
"Titta, titta Jonna på min fina mössa och tröja!!!!" Min gulleplutt!
 
 
Sedan fick det bli lite soffmys innan lille Malte somnade, man blir trött av att umgås ;) 
 
 
 
 
Älskar er allihop. Tack för att ni kom till oss <3 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-11-28 19:44:44

Tack för att vi fick komma! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela