Jonna Lidström.

I choose you!

Publicerad 2013-11-10 16:19:55 i Blandat,

WOW!
Vilken underbar helg jag har bakom mig. 
Denna helg har vi alla längtat efter i några månader och nu går den mot sitt slut.
Men den har varit fylld av massor av skratt och härliga stunder som vi alla behövde just nu i våra liv.
En paus från vardagen och lite extra njutning och kvalitetstid med varandra.
Ni är fantastiska mina systrar!
 
Härligt med lunch och paus för fötterna efter massa springade i affärer.
 
 
Fredagskvällen blev en lugn och skön kväll med relax och bastubad, alldeles ensamma var vi. LYXIGT!
 
 
 
Hotellfrukosten var det verkligen inget fel på, mums!
 
 
Efter en härlig dag på stan med shopping, lunch, fikapaus osv blev det ytterligare en stund i relaxen
innan vi gjorde oss fina för en kväll på stan!
 
 
Dags för TAPAS, det var ljuvligt gott!
Jag kan varmt rekommendera restaurangen http://www.pinchos.se/
 
 
 
Efterrätten var också fantastisk!
 
 
 
ÅH vilken underbar helg. Denna kommer jag leva på länge, länge! Säkert ända till jul.
Jag är tacksam att få ha dessa vackra damer i mitt liv. Vi är så lika, fast ändå olika 
och det är det som jag älskar med er <3
 
Nu blir det en kväll ihop med tvättstugan och tv:n. Ciao

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2013-11-11 08:39:40

Åh, du är fantastisk du också underbara syster! Helgen har varit HUR mysig som helst! Saknar er redan <3 Puss

Postat av: Lina

Publicerad 2013-11-12 19:57:13

Finaste syrror. Tack för en välbehövlig paus från vardagen!

Postat av: Lina

Publicerad 2013-11-12 19:57:13

Finaste syrror. Tack för en välbehövlig paus från vardagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela