Jonna Lidström.

TGIF

Publicerad 2013-05-10 08:12:00 i Blandat,

Det fick jag googla på idag, alla skrev det överallt på facebook och jag hänger inte med.
Men ganska logiskt så betyder det THANK GOD IT'S FRIDAY.

Och det är ju väldigt härligt :)
Igår var en underbar ledig dag, mysig förmiddag med min kära fästman. Vi shoppade loss lite uppe på A6 och sen käkade vi lunch på Ikea. Jag hann även med lite träning OCH träffa mina fina tjejkompisar på ett svettigt friskis&svettis-pass. Härligt!

Idag och imorgon blir det jobb, sen kalas hela helgen. Först en 25-åring och sedan en 49-åring.

Härliga vänner <3




TGIF!


Kommentarer

Postat av: Fille

Publicerad 2013-05-10 14:05:10

Haha! Ofta du missat det uttrycket? Du är allt bra gullig du :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela