Jonna Lidström.

MÖhippa :)

Publicerad 2013-05-19 20:30:49 i Blandat,

Igår rusade ett gäng galna tjejer in till min fina fina vän Marie och stal henne från sin blivande man över dagen. Ska man bli brud så måste det ju firas och bjudas på en härlig dag innan man blir FRU. 

Efter morgonens överraskningsmoment hade jag förberett med frukost hemma hos mig



Sen gjorde vi henne lite FUL-fin och körde iväg till ett mysigt ställe utanför Habo

http://www.dittskafferi.com/

En fin lanthandel hos en trevlig tjej där vi fick prova på att dekorera cupcakes. 



En misslyckad hoppbild har ni här :) Blev istället en våg haha..










Efter cupcakesdekoreringen hittade vi på lite annat bus men det får ni som är bjudna på bröllopet veta då :)

Kvällens avslutades iallafall med god mat på http://www.annagretas.se/ som är stan bästa restaurang.



Ser fram emot bröllopet min kära vän, inte långt kvar nu!!! <3 

 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-05-20 14:15:25

Tack för en supermysig dag <3 ni är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela