Jonna Lidström.

Happy måndag!

Publicerad 2013-03-18 21:58:41 i Blandat,

 
Ja idag har det varit en härlig dag :) SOLIGT och jag älskar solen! Jag tror jag är lite väderberoende faktiskt.. blir lite mer lugn och moloken när det är grått väder. Så våren är definitivt min årstid!

Jag började dagen med träningspass på gymet och en skön stund i ångbastun :)
Det är alltid lika skönt efteråt och man är redo för en ny dag med jobb och massa kunder!
Nu har jag dock börjat känna av smärta i mina benhinnor.. så får väl ta det lite lugnare med träningen denna veckan, iaf inte vara ute och springa. 
Ska på spinning imorgon på kvällen, men tror inte cykling är så farligt för benhinnorna. Inte enligt google iaf ;)

----------
Igår var en skön ledig söndag, S jobbade och min kära mamma kom upp och höll mig sällskap. 
Vi åkte på lite skön roadtrip till Kaxholmen och affären Grafitgrå. Mysig industriell inredning och fina saker hade dem. Det blev även en sväng till Ikea och fika :) Mycket tacksam för henne den där tanten ;) 



Ha en skön kväll vänner!

Kommentarer

Postat av: Fille

Publicerad 2013-03-19 18:31:03

Världens snyggaste!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-19 20:22:54

Inte svårt att vara mor med sådana fina barn, love you all:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela