Jonna Lidström.

Glad...

Publicerad 2013-03-14 09:02:13 i Blandat,

... att jag inte var ledig igår när det var snöigt och mulet, utan idag när det är SOL!
Jag har börjat dagen med frukost och en STOR kopp kaffe i soffan. Det är så skönt att bara sitta och njuta av frukosten när man är ledig tycker jag. Ta det lugnt och ladda upp för en härlig dag.

Känner av träningsvärken idag lite överallt i kroppen. Igår var jag så duktig och körde morgonträning på gymet. Det är SÅ mycket lugnare då och inte så fullsmockat som efter jobbet. 

Idag blir en ganska lugn dag, ska snart åka till min BFF Marie och gå en runda med henne och lilla Juni. Sen blir det nog en fika på det. 


Bild från en kvällspromenad för ett par veckor sen.
Älskar denna staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela