Jonna Lidström.

Kärlekens helg.

Publicerad 2013-06-19 20:38:00 i Blandat,

Det var det verkligen!

I lördags fick jag äran att göra min fina fina barndomsvän vacker i brudfrisyr och smink.
Vi startade med frukost hos mina föräldrar och sedan fix av håret.

Den härliga frukosten bjöd min kära mor på, vacker dukning!



Under process :)



Dags för lunch!
 

 
Den färdiga bruden kollar in resultatet :) Så vacker klänning!



Dags för fotografering av de lyckliga tu!



Wihoooo, dem sa JA!!
 

Jag och Viktoria hade äran att vara tärnor under dagen!

 
Så glad för dig min vän, TACK för en underbar dag!

 


Kommentarer

Postat av: Marie Englund!

Publicerad 2013-06-19 21:58:23

Åh, tack tack min kära vän för allt! Var en helt underbar dag och du är så duktig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela