Jonna Lidström.

Härliga sommarhelg!!

Publicerad 2013-06-02 17:23:00 i Blandat,

Vilken underbar helg jag har haft!!

Mysigt i fredags efter jobbet, häng på stan på jönköpings marknad. Det var tivoli, musik, glass, sol och härliga känslor :)




Sen jobbade jag igår på förmiddagen och därefter mötte jag upp min efterlängtade storasyster med barn. 
Vi hade en supermysig, solig eftermiddag i stadsparken och en härlig myskväll med god mat, godis, bebisgos, film m.m. Och även idag har vi haft det kalas! Vaknade tidigt och gick en morgonrunda, lekte i lekpark och käkade lunch på Ikea. Fantastico!

Här kommer en bildbomb från lör-sön med systra mi!
























Tack för denna helgen! Nu blir det en lugn kväll i soffan och ladda för en fullspäckad vecka med baluppsättning, bruduppsättning, bröllop m.m :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela