Jonna Lidström.

Ljus!

Publicerad 2013-02-28 21:38:50 i Blandat,

Vilka härliga känslor man får i kroppen av att solen skiner. Det går bara inte att förneka :)
Idag var solen riktigt varm och skön också (om man satt i lä)

Jag var ledig på förmiddagen idag och passade på att gå en timmes promenad. Jag njöt av denna vyn bland annat! 



Och nu när den riktigt kalla vintern kanske börjar ge vika så passar det väl alldeles utmärkt att unna sig en ny lite tunnare jacka att strosa runt i. :) Så dunjackan (till höger i bild) får nog hängas in i garderoben ett tag framöver! 

Och imorgon är det fredag, underbara fredag! Jag jobbar dock på lördag men det gör inget. Fredagskvällen känns ändå som ett avslut på veckan och man går ner i varv och laddar batterierna. Senare i helgen ska jag träffa lite härliga familjemedlemmar på kalas och mys. Hoppas på fortsatt soligt väder också :) 

Ha det gott!!


Kommentarer

Postat av: Fille

Publicerad 2013-02-28 22:13:39

Supersnygg jacka darling!

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-03-01 11:40:05

Å vad härligt det ser ut! Hoppas du får en fin helg :) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela