Jonna Lidström.

Brunch

Publicerad 2013-02-19 09:47:00 i Blandat,

Vad fint det är med vänner! I söndags morse träffade jag två av mina fina vänner över en brunch på Bryggan. Ett mysigt café precis vid munksjön där folk alltid flockas efter klockan 11 på söndagar. Perfekt ställe att äta en sen frukost på eller lite förmiddagsfika och njuta av helgens ledighet!.






Idag är jag ledig och det blir en lugn och skön dag. Ingen träning på grund av halsont, bäst att vila sig helt frisk först. Men jag tror jag ska göra lite müsli iallafall och göra lite vårfint här hemma. 

Ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-02-19 16:24:29

Å vad mysigt det ser ut :) Fin ny design på bloggen! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela