Jonna Lidström.

Ruggigt.

Publicerad 2013-12-08 16:03:00 i Blandat,

Helgen har inneburit jobb, mys hos svärföräldrarna med min fästman och svägerska med familj.
Idag åkte vi dock tillbaka ganska tidigt efter som S skulle jobba.
 
Det fick först bli en promenad i snöstormen, skönt med frisk luft men lika skönt att komma in också :)
Vättern såg inte så inbjudande ut idag..
 
 
 
Sen passade jag på att vara lite huslig och har nu gjort en plåt med köttbullar inför julen. Så jag och S kan ha vårt eget lilla julbord här innan vi åker till våra familjer.
De ser gigantiska ut på plåten haha.. De blev faktiskt riktigt mumsiga!
 
 
Och vad är väl en jul utan fudge...? 
Ett recept som är svårt att misslyckas är det här: http://www.ica.se/recept/fudge-med-mandel-och-tranbar-715775/ 
Jag hoppade över tranbär och mandel och smulade istället över grovhackad mintchoklad när jag smetat ut det i formen.
Det får bli kvällens fika :)
 
 
 
 
 
Nu blir det en underbar lugn och skön kväll <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela