Jonna Lidström.

Nu har det börjat.

Publicerad 2013-12-06 21:43:48 i Blandat,

Julkalendern, julmusiken, jul jul jul... WIHOO.
Jag är en riktig julnörd, jag älskar allt som har med december att göra.
 
Nu är snön här också, det är ju fantastiskt :)
 
Jag och min blivande man hade tänkt ge oss på att göra ett pepparkakshus, men det fick bli ett färdigköpt istället. Men räknas det som egenbygge om det var sönder när man öppnade förpackningen?
Då får man ju i princip skapa lite själv ;) Kristyren är också köpt, vilket fuskbygge detta kommer bli!!
 
 
Imorgon blir det jobb sedan väntar en fin lördagseftermiddag och en vilosam söndag. 
Då ska jag göra köttbullar till jul och även lite julgodis hade jag tänkt.
 
Stor kram till er allihop, ta hand om varandra i stormen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela