Jonna Lidström.

Julpyssel.

Publicerad 2013-12-18 20:55:00 i Blandat,

Nu är det inte alls långt kvar, mindre än en vecka, och igår klädde vi granen. 
Den tog Simon ner med sin pappa i deras skog, de gick länge och valde en och den här blev det. Jag tycker den är superfin!
Det blev som vanligt lite diskussion om vi skulle ha röda kulor i granen eller inte... Jag tycker inte!
Men min käre fästman tyckte den såg kal ut utan så jag gav faktiskt med mig och nu gillar jag den mycket trots de röda kulorna ;) Känn er fria att tycka vad ni vill. Det känns bra att ha en före och efter min inför nästa jul haha.
 
 
Såhär ser alltså granen ut nu, kanske aningens mer julig touch över den.
 
 
 
Häromkvällen gjorde vi också pepparkakshuset äntligen. Det var inte så klurigt att sätta ihop det som alla sa.. dock råkade vi ta sönder det på fler ställen så vi fick limma ihop det lite extra innan vi kunde ta på kristyren. Inte supervackert men ändå roligt att göra något ihop.
Det fick stå lite alla möjliga människor på brickan, tomtar och lucior :) haha
Mmm. Jag älskar doften av granen och pepparkakshuset, det doftar jul i hela hemmet <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-12-18 23:17:18

Jag ville inte heller ha rött i granen men gav med mig för Eriks önskan. Håller med om att det faktiskt blir lite juligare ändå :)

Postat av: Emelie R

Publicerad 2013-12-19 02:15:47

Hahaha. Vi har haft precis samma diskussion. Asså jag har vunnit i år, men kompenserat med andra röda saker men det kommer kanske inte gå så bra till nästa år..haha. Vad är det med killar och röda kulor..? Men jag tycker den blev fin Jonna, den ser mysig ut =).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela