Jonna Lidström.

1 år

Publicerad 2013-12-15 18:28:24 i Blandat,

Idag är det den 15 december och jag och Simon har varit förlovade i ett år och sambo lite drygt ett år.
Det har utan tvekan varit ett riktigt underbart år ihop med min kärlek. Jag älskar att vara förlovad med honom och att veta att vi ska gifta oss känns fantastiskt <3
 
För exakt ett år sedan gick han ner på knä, med vacker utsikt över staden, framför texten skriven i snön, "vill du gifta dig med mig?" 
Jag sa JA och vi firade med Pommac och en romantisk kväll på http://www.annagretas.se/
 
 
 
Du är min alldeles fantastiska fästman och jag älskar dig innerligt <3 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2013-12-16 16:18:06

Åh, ni är så fina! Grattis till ett år som förlovade!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela