Jonna Lidström.

Sista rycket!

Publicerad 2013-08-08 19:42:09 i Blandat,

Just nu pressar jag det sista ur min ledighet och njuter till fullo!
Det är skönt att vara hemma lite och fixa i ordning innan jobbet drar igång igen.

Jag passar också på att tillbringa härlig tid med vänner, igår var en solig och fin dag. Då var jag och Helena i bärskogen och plockade lite av sommarens ljuvligheter. 






Vi hann även med lite fika och lunch i solen. Det var riktigt härligt att vara ute i skogen några timmar i skogen och njuta.

Idag åkte jag till Marie och spenderade några timmar med henne och Juni. Vilken härlig liten trollunge <3



Och vad passar inte bättre på en regnig dag att vila lite i soffan, lyssna på Håkan och läsa en bok!



På lördag bär det av med min kärlek, en sista weekend innan verkligheten är tillbaka. Spännande :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela