Jonna Lidström.

Friskt.

Publicerad 2013-08-25 09:46:39 i Blandat,

Solen skiner från en klarblå himmel och en härlig söndag väntar. Veckans vilodag. Välbehövligt. Skönt. Amazing.


Igår träffade jag min kära vän Helena. Vi möttes upp när jag hade slutat jobba och gick en timmes promenad. Vänner är fint att ha. Det blev en härlig lördagskväll med bästa hamburgaren från Munchies burger, fin film och godis. Perfekt tjejkväll! Jag kan rekommendera filmen, People like us

För övrigt så har det varit en bra vecka på jobbet. Jag gjorde bland annat i ordning vännen Marie Englund i håret.

FÖRE



EFTER

Vi klippte av en bra bit, säkert 1 dm och fräschade upp rötter och längder med en kall blond färg.



Sedan vill jag visa min vackra Hortensia som är min nya favoritblomma.

 
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-09-01 09:31:56

Åh jag vill också fixa mitt hår! Du gör inte hembesök eller? Isf är du mycket välkommen ner till Melbourne :) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela