Jonna Lidström.

Amazing.

Publicerad 2013-08-06 20:00:57 i Blandat,

Hemma igen efter 11 dagar borta på ön.
Härligt att få krama min älskling igen med, han har varit hemma och jobbat hårt medan jag roat mig.
Men får man såna här fina när man kommer hem blir man väldigt glad <3
Jag kanske borde åka bort oftare ? ;)

 

De 5 sista dagarna på Öland var extremt soliga och varma. Riktig utomlandskänsla och vi tillbringade flera dagar på "södra Ölands finaste sandstrand" enligt källor :) 





Åt även väldigt god mat med en del av mina käraste.




 



Stort holländskt skepp som la till i vår hamn


Sista kvällen när resten av gänget åkt hem till jobb m.m, gick jag och mina föräldrar  och åt på ett häftigt ställe med ekologisk, närodlad mat.

Amazing, och därav lite matbilder!


Godaste efterrätten i mitt liv tror jag!



Älskar er, ni är så fina!
 
 
 
Puss på er och tack för nästan två veckor ihop. Underbart!
Ikväll blir det häng och bio med fina vänner!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-06 23:25:52

Love you tooo, 💞💋, (ma o pa)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela