Jonna Lidström.

Keep going!

Publicerad 2013-04-12 09:53:24 i Blandat,

Vad fort tiden går! Klyschigt men sant, det är snart mitten på april och man hänger liksom inte riktigt med.
På söndag verkar det dock äntligen som att våren är här med sol och VÄRME. Underbart tycker jag, det får bli en ute-dag i solstolen då tror jag :)

Igår var jag ledig och fick träffa min kära vän Marie. Vi åt en god frukost på ett café i stan 
och sen åkte vi till mig och smidde lite planer inför hennes bröllop i juni :) 




På eftermiddagen blev det en joggingrunda i ett kladdigt eljusspår, men det var SÅ skönt! Så nu ska jag trappa upp och försöka hålla konditionen igång, förhoppningsvis utan avbrott för förkyldningar. 
Ikväll blir det lite fredagsmys och till det gjorde jag och S lite nutella-semifreddo igårkväll. 
Kolla in receptet här! Så ikväll blir det inget godis, det får bli lite nutellamums istället :)

http://www.femme.se/matplatsen/2011/10/25/nutellasemifreddo/

5 april firade vi att vi varit ihop i 4,5 år. Fantastisk tid har det varit och bättre och bättre blir det för varje dag :)



Idag och imorgon blir det jobb, sen blir det en lördag eftermiddag och kväll med barndomsvänner :) Mysigt!


Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela