Jonna Lidström.

Härlig helg!

Publicerad 2013-04-20 10:34:00 i Blandat,

God morgon! Klockan 8.15 gav jag mig ut idag och sprang runt rocksjön, från mig och runt sjön blir det ca 5 km.
Klarblå himmel och massa fågelkvitter är väldigt härligt sätt att starta dagen på. 
Underbart! 

Väl hemma tog jag cykeln till närmaste bageri och köpte lite nybakade frallor till mig och min kära 
sambo och vår lördagsfrukost. 




Lördagsfrukost med nybakade frallor och hemmagjord musli bland annat och en STOR kopp kaffe i soffan. 
Bästa morgonen på hela veckan :)



Han ska snart åka till jobbet men jag är ledig och ska fixa lite hemma och sen sätta mig i solen tänkte jag :)
I eftermiddag åker vi till svärföräldrarna och sover över och ska ha en liten familjehelg med syskonen och syskonbarnen där. Mysigt!

Ha en härlig helg i solen mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela