Jonna Lidström.

Girls.

Publicerad 2013-04-14 17:10:40 i Blandat,

Hej och hå, söndag igen då :)


Veckan har varit toppen tycker jag och avlutas med en skön och lugn söndag.
Bäst i veckan var gårdagen :) Jag jobbade till 15.00 och sen åkte jag hem till Marie för 
att möta upp min bästa tjejkompisar. Vi allihop ses inte jätteofta pga att vi bor utspridda, men när vi väl ses är det som om vi sågs igår. Det är så härligt :)

Vi bjöds på god citronpaj och cakepops hos Marran, mycket snack att ta igen innan vi gick ut och åt goda tapas på Kockobar. God mat och fin restaurang, kan jag verkligen rekommendera. 







Tack för en supermysig eftermiddag och kväll. Ni är fantastiska! 


Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-04-14 19:37:50

Tack själv fina du :)

Postat av: Mackis!

Publicerad 2013-04-14 19:42:38

såå mysigt! tacl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela