Jonna Lidström.

Amazing.

Publicerad 2013-04-21 21:40:10 i Blandat,

Vilken härlig helg det har varit. Alldeles underbar faktiskt :)
Nu sitter jag här i Jkpg igen i soffan under en filt och myser. Ansiktet luktar lite sol och ögonen känns lite trötta efter en dag med massa frisk luft. 

Det har bara varit två dagar ledigt, men det känns som att jag varit ledig i en vecka minst, haha.
Igår efter Simpas jobb åkte vi till landet och svärisarna. På landet var det helt underbart lugnt och skönt, och också superhärligt väder som här i stan. 

Så fridfullt och härligt och absolut ingen stress, precis som man vill ha det när man är ledig.
Idag var vi på lite utflykt till "blåsippeberget" och solen sken även idag från en klarblå himmel :)














Nu ska jag duscha av mig sollukten och krypa till kojs. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela