Jonna Lidström.

Sköna helg och trött måndag.

Publicerad 2012-09-10 08:02:32 i Blandat,

Helgen har varit toppen! Jag har varit ledig och verkligen njutit och varvat ner. Helt underbart.

I fredags kväll fick det bli en powerwalk efter jobbet med min fina vän Helena, sedan åkte vi hem till henne och käkade god mat och kollade på film. En helt perfekt fredagskväll i mina ögon.
Det är liksom vad man känner för efter en jobbvecka, goa vänner och lite nervarvning. (pensionärsvarning kanske? so what.. haha)

Lördagsmorgon fick bli en slö morgon, med lite filmmys och frukost i sängen. 
Sedan passade jag på med lite städning och annat innan jag och S åkte mot svärisarna för lite eftermiddagsfika och mys. 
Sedan taggade vi lite kompishäng i Herrestad. Där lagades det risotto (svårare än man kan tro) och åts lite annat smått och gott. Kvällen avslutades med lite bubbelbad under stärnklar himmel, inte helt fel det heller. 

Ja och så har vi fina söndagen som verkligen var chill och vi sov över hos svärisarna på landet. Sovmorgon, gamla avsnitt av Skärgårdsdoktorn, god söndagsmiddag och powerwalk i skogen. 
När vi väl kom tillbaka till Jönköping tog vi med oss en pizza hem och kollade premiären av X-factor. Ja vad ska man säga, det kändes väldigt mycket som Idol. Men kan nog bli lite bättre i längden med coacher och annat. Så det ska bli kul att följa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela