Jonna Lidström.

Härliga helg!

Publicerad 2012-09-23 14:10:49 i Blandat,

Vad härligt det är att löven börjar bli lite oranga och att luften är sådär kall och hög. Det gillas skarpt! Jag tycker verkligen om hösten. Den känns så kravlös och härlig i väntan på julen. 

Våren är ju underbar med, men på något sätt så är hösten mindre stressig och man har liksom inga förväntningar på samma sätt som på våren när det är så mycket man vill hinna med. Och så fort solen tittar fram ska man ut med näsan i vädret. 

Igår jobbade jag till 14 och sen åkte jag hem till min fina vän Helena och vi gick en timmes promenad i regnet. Det var riktigt skönt att komma ut och sen njöt man verkligen av värmen inomhus efter rundan. 
Vi gjorde nog världens godaste paj och njöt av varje tugga, så hungriga var vi! Och kvällen avslutades med lite filmmys i soffan, en riktig tjejfilm och massa fniss och skratt blev det. Härlig kväll!

Idag har jag hunnit med att tvätta, gå på söndagsmöte och handla mat :) Nu blir det lite slapptid i soffan innan jag ska iväg på ett träningspass - cirkelfys blir det idag! Gött med lite styrketräning!
S jobbar men tror det blir lite myskväll framför x-factor senare och lite god mat ska lagas efter träningen. 

Ha en fin söndag alla godingar!



Ljus är ju så mysigt, tänds varje kväll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela