Jonna Lidström.

Sick.

Publicerad 2012-10-27 10:51:00 i Blandat,

Hej fina vänner!
Idag är jag ett litet vrak, pappersrullen står bredvid mig och jag gömmer mig under ett täcke och massa gosiga kuddar i soffan. Lite tända ljus på det och vila i massor så ska det nog bli bra ska ni se.
Fy sjutton för förkyldningar alltså, men det hör väl hösten till antar jag.
Nu ska jag krypa lite längre in under täcket kurera mig så att jag är redo att ta nästa vecka med storm.

Hoppas det blir en riktigt snöig och mysig jul i år, precis som för 2 år sedan!!













Med massa aladdin-ätande och glöggdrickande!





Och massa bebis-gos!



Kanske lite skidåkning!







Atjoo, prosit och ha en bra lördag från ynklige Jonnis. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela