Jonna Lidström.

God kväll!

Publicerad 2012-10-25 20:40:00 i Blandat,

Ja det har verkligen varit en GOD kväll :) Jag gav mig på att testa ett nytt recept på lax. 

Lax med cashewnöttäcke och limesås - googla på det så kommer receptet upp. Det var verkligen supergott och lite thai-inspirerat men fräscht med limesmakerna i både fisken och såsen. MUMS! Det var busenkelt också :)
Till det serverade jag stekta haricot verts och grönsallad. Enjoy!

Idag kom det SNÖ, det är ju helt galet. Men kändes som att det hängde i luften, lite kyligt och rått. Dock lite otäckt att slira runt på sommardäcken fortfarande. Men det får bli så till nästa helg, så ingen halka innan dess tack!

Igår var jag ledig och hade en härlig dag i Växjö ihop med storasysters familj. De underbara småttingarna ger så mycket energi och glädje även att det är fullt ös nonstop :) Men det är härligt! 
Vi lagade mat, var ute väldigt mycket, fikade och hade supermysigt!

Jag kollade även lite på Lotta på bråkmakaregatan med Lowa,







Gosade en stund med lille plutten.





Gick en runda!


  


Lekte i trädgården







Tack för en superhärlig dag! 
Nu tar jag en chokladbit på det, och laddar inför fredag!
Imorgon blir det häng med fina vänner på kvällen och även lilla bebisen Juni. Härligt!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela