Jonna Lidström.

Dags igen! :)

Publicerad 2012-10-21 21:58:02 i Blandat,

Ja så var det dags för ett inlägg igen :) Det dröjer så länge mellan varje gång nuförtiden, det är inte meningen men det är så mycket som händer runtomkring, massa roligt så det är fullt upp!!

Jag är tacksam att vara omringad av så härliga människor! Härliga kollegor, vänner, kärlek och familj. Det är ju så fantastiskt och man får så mycket styrka av att ha bra människor i sin närhet. 


Om ni är lite intresserade av att veta hur min helg såg ut så har den varit väldigt härlig. 
I fredags blev det pizzatime och X-factor på tv. Det är lite standard nuförtiden och en ny grej jag försöker införa är en liten promenad efter jobbet (oavsett väder). I fredags efter jobbet regnade det och var mörkt och ruggigt men efter en promenad och frisk luft var det nästan ännu härligare att sätta sig i soffan :) 

I lördags jobbade jag förmiddagen till 13 och sen lite pojkvänshäng och en sväng upp på Ikea för att kolla in julpyntet. JA jag är lite smågalen i julen, men det fanns mycket fint. Dock följde det bara med lite små zink-hjärtan och stjärnor med hem i min påse. 
På kvällen hade vi det riktigt mysigt med lite vänner, take away-mat och en film Wanderlust. Rolig men lite udda haha :) Mycket skratt och härligheter denna kväll. Tack vänner!!

Idag tog vi sovmorgon och slappade i soffan på förmiddagen. Finns ju inget härligare en regnig söndagsmorgon. Sedan har jag storstädat och S har pluggat. Fick bli söndagsmiddag på Ikea och sen ett tufft träningspass på Friskis - cirkelfys. 

Såklart avslutade vi med Solsidan och Hellenius hörna. Snart blir det sängen. Godnatt och tack för att ni orkade läsa allt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela