Jonna Lidström.

Ljuvliga lediga dag.

Publicerad 2012-11-07 20:45:53 i Blandat,

Vilken härlig dag jag har haft! En riktigt skön ledig dag, då jag hunnit med massa bra och även slappat och tränat. Så jag är nöjd med min dag, känns som att den har varit lång och det är härligt :)
Avslutade med ett riktigt tufft träningspass nu ikväll som gav massa härlig energi!

Nu är det mycket kul som händer och jag är alldeles förväntansfull, som ett barn som väntar på julaftons morgon ungefär. Har väldigt mycket att vara tacksam för i mitt liv. 
Och det är ju faktiskt inte superlänge till julafton och snart får man börja pynta och göra julfint hemma. Och det kommer bli extra roligt i år :)

Jag hade en superhärlig helg i Sävsjö förra helgen



Mysigt med syskonbarnen



Lite promenad och sen fikastund vid Komstad kvarn





Lowa tycker om Min kärlek hon med







Syskonkärlek




Tackar min fina härliga familj för den toppenhelgen!!


Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-11-07 20:50:58

Och jag tackar dig för att du är så BRA! Supermysigt att träffas :) puss <3

Svar: DU är också väldigt bra stumpan!! :) <3
Jonna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela