Jonna Lidström.

Glad advent!

Publicerad 2012-11-30 19:36:24 i Blandat,

Hejhej! 
Nu var det ett tag sen och det har varit full rulle sedan jag flyttade för två veckor sen.
Rushiga tider på jobbet och mycket att göra, sen är man helt slut på kvällarna och det blir inte mycket mer än soffan och sova efter det.

MEN jag trivs SÅ bra i mitt nya hem. Det är jättemysigt att ha ett gemensamt hem och piffa och fixa i. 









Nu ska vi nog beställa pizza och verkligen känna in att det är fredag, äta lite godis och kolla på x-factor. Är det någon som vill tillbringa en fredag på något annat sätt? Inte jag iallafall :)

Helgen blir typ den lugnaste på länge, bara sova ut, träna, vila och kanske gå ner en sväng på julskyltningen på söndag. Idag fick man ju faktiskt julstämning för första gången. Det är snö ut och riktigt kall och krispig luft. Det gillar vi starkt! Imorgon är det ju december och det är ju något alldeles magiskt med den månaden.

Hoppas ni alla får en riktigt fin första advent!
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela