Jonna Lidström.

Bästa låten.

Publicerad 2012-11-14 09:16:32 i Blandat,

Här är texten på en låt som går på repeat hemma hos mig för tillfället.
Världens finaste text och bästa Sarah Dawn Finer som sjunger.
 

MED DIG VID MIN SIDA

Written by Mauro Scocco
(Topco Music)

När jag står på bergets topp
när jag går i den djupaste dal
finns det inget på denna jord
som jag inte kan klara av
Om du finns hos mig
om du tror på oss
Ge mig din hand
med dig vid min sida
klarar jag allt
klarar jag allt
När dom vänder mig ryggen
när människor blir små
när vägen är mörk
ska jag fortsätta gå
för med dig är jag modig
jag är den jag vill va´
och hur det än blir nu
är allt som det ska
Om du finns hos mig
om du tror på oss
Ge mig din hand
med dig vid min sida
klarar jag allt
klarar jag allt
Vi är bara i början
vi får pröva oss fram
vi har en lång väg framför oss
jag är öppen för allt


Igår bakade jag favoritmuffinsen till bästa kollegorna som ska ätas imorgon (istället för fredagsfika)
Kladdiga chokladmuffins med vit och mörk choklad på, mums!


Helgen som kommer har jag väntat på länge. Det känns som att jultomten kommer tidigt i år. Pirrigt!


Kommentarer

Postat av: Emelie Röstedal

Publicerad 2012-11-14 09:56:16

Vad goa muffinsen ser ut! Och DU, man blir ju sjukt nyfiken på vad som händer för dig till helgen ;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-11-14 10:56:30

Å jag älskar hennes nya skiva, så bra! Håller med Emelie om att man blir nyfiken på vad som händer i helgen :) Saknar dig! Kram

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-11-14 15:05:47

Åh, kan du inte skicka receptet gooooding? Och lycka till i helgen! Wiho, är så glad för din skull :) Puss

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-11-15 23:07:22

Å vad roligt, grattis och lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela