Jonna Lidström.

Andas.

Publicerad 2012-11-10 16:58:34 i Blandat,

Vad härligt det är när man får sitta i soffan och bara andas. Njuta av stunden :) 
Idag har jag jobbat och sen gick jag på ett cirkelfys-pass på Friskis efter jobbet. Det var superskönt och tränaren avslutade med att släcka ner och tända ljus när vi stretchade. Vilket lugn det gav i hela kroppen.

Ikväll kommer min fina vän Helena hit och vi ska mysa med lite god mat och Så mycket bättre på tv. Men först ska jag ta en lång varm dusch och göra en ansiktsmask och måla naglarna tror jag. Ta hand om mig lite nu när jag har tid :) 

Vilka fina vänner jag har!










Ha nu en skön lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela