Jonna Lidström.

Vårkänslor.

Publicerad 2012-03-21 08:51:50 i Blandat,

Idag lyser solen på oss och vi ler:)


Igår hade jag en ledig dag och började den med lite sovmorgon, till nio är sovmorgon för mig :)
Sover jag längre känns det som att jag sover bort hela förmiddagen. 

Sedan tokstädade jag i lägenheten, det är så skönt att få rent och fint! Jag passade även på att baka lite bröd, mums med lite nyttigt hembakat bröd. Man blir ju så trött på allt köpe-bröd som smakar likadant alltså.

På eftermiddagen gick jag på massage och sedan lagade jag lax och couscous-wok till S kom hem från jobbet. 
Myspys!

Idag jobbar jag eftermiddag på jobbet och sedan ska vi tjejer ut och käka tapas. 
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela