Jonna Lidström.

Stockholm och Växjö.

Publicerad 2012-03-29 12:00:40 i Blandat,

Ja vi fick en riktigt härlig helg i Stockholm med Simons familj.
Vi åkte upp rätt tidigt lördags morse och började med lite lunchmys hos den ena systern med familj.
Eftermiddagen tillbringades vid restaurang Vinterviken där det även fanns ett mysigt trädgårdscafé. Vi satt där ute, fikade och umgicks allihop och samlades upp med fler syskon och familjemedlemmar. Solen sken och det var riktigt härligt! 

På söndagen var det barnvälsignelse för lille Max. Efter kyrkan bjöds det på smörgåstårta och fika hemma hos familjen Thörewik, det var fullt med härligt folk och massa söta små barn. 
Vi fick en toppenhelg upp i Stockholm och vi kunde verkligen inte ha haft bättre väder. Det var toppen!
Kul med lite miljöombyte med och komma iväg :) 

Jag var även ledig i måndags och då passade jag och min kära mamma på att åka till Växjö. Vi hämtade underbara lilla Lowa på dagis och hade en mysig dag med henne. 
Jag hann även med att träffa storasyster en stund och beundra hennes växande mage :) hihi



Vi gick en runda i skogen efter maten och Lowa fick sig en lite sovstund, vad härligt det är med skogspromenader!



Det var en riktigt härlig dag som avslutades med en cykelrunda och fika i Växjö innan vi begav oss hemåt igen.

Nu är det ju snart påsk och jag ÄLSKAR påsken! Jag har så många härliga barnminnen från påsken, så nu har jag så smått börjat göra lite påskfint. Ha en bra dag i solen alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela