Jonna Lidström.

Ny vecka!

Publicerad 2012-03-19 09:01:18 i Blandat,

Ja då laddar vi för en ny vecka igen! Och hoppas på mycket sol och fint väder denna veckan, som avslutas i Stockholm på söndag. Vi åker dit i helgen och träffar Simons syskon och familj, mysigt! Då hade det varit härligt med vårkänsla och värme när man strosar runt i huvudstaden :)

Helgen har svischat förbi väldigt fort. I lördags var vi på bio på Kvarteret Skatan, en galet flummig men rolig film. Jag tycker den humorn är rolig, men kanske inte är en biofilm egentligen. Dock värd att se!




Nu blir det jobb hela dagen till 20, och imorgon är jag ledig. Då blir det lite tvättning, städning gå på massage och försöka VILA lite med. Så min dumma förkyldning försvinner för gott och man får känna sig helt pigg igen! Jag är så sugen på att träna massa pass, springa i vårsolen och det ska jag göra så fort jag är frisk :)

Ha nu en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jonna

Med hjärtat på rätta stället.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela